strona główna
unicef
erasmus
godło
Dziś mamy: niedziela 2018-05-20 , imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny
PlanyAktualnościDokumenty szkolneProgramy i podręcznikiPomoc, psycholog, pedagogEgzaminy i sprawdzianyNagroda w konkursie teatralnym
Jesteś w: » BIP » Ogłoszenia

Toruń, 23.04.2018r.

KONKURS OFERT NA WYMIANĘ OGRODZENIA NA ORLUKU PRZY SZKOLE PODSATWOWEJ NR 8

W TORUNIU

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu ogłasza konkurs ofert na WYMIANĘ OGRODZENIA NA ORLUKU.

Zakres robót obejmuje:

  1. Dostawa i wymiana siatki na piłkochwytach wys 6,0 m siatka polipropylenowa splot 12x12 mm

gr 3 mm - 420m2                                                                                            

  1. Rozebranie ogrodzenia z siatki na linkach i wymiana siatki w ogrodzeniu wys 4,0 m. Siatka ocynk/powlekana PCV fi 3,2.mm zielona RAL 6005 - 320mb.                                                                    

 

Na całość robót oczekujemy minimum 2 lat gwarancji.

Całość robót należy wykonać w okresie do 31 maja 2018r.

Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys i referencje z minimum jednego wykonanego zadania o podobnej specyfikacji.

Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, lub przesłać na adres szkola8@zs8.eu do dnia 27 kwietnia 2018 roku do godz. 12:00.

Otwarcie ofert  nastąpi w dniu 27 kwietnia br. o godz. 12:15 w siedzibie szkoły.

Szczegółowych pomiarów, oględzin oraz konsultacji można dokonywać w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest kierownik gospodarczy szkoły p. Paweł Machałowski, tel. 56 648 56 70 lub 883 593 135.

 

Z poważaniem

Grzegorz Bortnowski

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8

W Toruniu

 

utworzono: 2012-10-16 23:04 przez: karina
wyedytowano: 2018-04-23 15:37 przez: robertk 
aktywne od dnia: 2012-10-16 23:03
ilość wyświetleń: 41613
BIPBasenGaleriaPlan lekcjiSport