Dziś mamy: niedziela 2017-06-25 , imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
strona główna
PlanyAktualnościPrawo szkolneProgramy i podręcznikiPomoc, psycholog, pedagogEgzaminy i sprawdzianyNagroda w konkursie teatralnym
Jesteś w: » BIP » Ogłoszenia

KONKURS OFERT

Prosimy o złożenie w terminie do dnia 24 maja b.r. do godziny 1400oferty na wynajem autokaru z przeznaczeniem na kolonie szkolne uczniów Zespołu Szkół nr 8 w Toruniu w terminie 24.06-04.07.2017r.

Opis zamówienia:

- wynajem autokaru na kolonię organizowaną przez ZS nr 8 - 57 osób od 24 czerwca do 4 lipca 2017r. (opłacenie kierowcy - przez 11 dni jest w pracy)

- przejazdy (ok. 1100 km):

Toruń – Władysławowo – Toruń (ok. 230 km x 2 = 460 km)

Władysławowo - Łeba (ok. 82 km x 4 = 328 km)

Władysławowo – Szymbark (ok. 100 km x 2 = 200 km)

Władysławowo – Gdynia (ok. 50 km x 2 = 100 km)

Władysławowo – Rozewie (ok. 5 km x 2 = 10 km)

- Autostrada – ok. 200 zł

- Obwodnica – co najmniej 100 zł

- Parkingi

Oferty prosimy składać w sekretariacie szkoły lub drogą mailową na adres szkola8@zs8.eu.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.05.2017r. o godz. 14:10 w siedzibie Zespołu Szkół nr 8 w Toruniu, ul. Łyskowskiego 28.

Zapraszamy do złożenia oferty.

Toruń, 17.05.2017r.

KONKURS OFERT NA REMONT STOŁÓWKI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 8

W TORUNIU

Dyrektor Zespołu Szkół nr 8 w Toruniu ogłasza konkurs ofert na remont stołówki szkolnej w budynku Zespołu Szkół nr 8 w Toruniu.

Szczegółowy zakres prac znajduje się z załącznikach (projekt, przedmiar robót). Wszystkie użyte materiały i sposób wykonania prac muszą spełniać warunki projektu.

Na całość robót oczekujemy minimum 24 miesięcy gwarancji.

Całość robót należy skończyć do 18 sierpnia 2017r.

Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys na roboty budowlane oraz referencje z minimum jednego wykonanego zadania o podobnej specyfikacji.

Ofertę z opisem „Remont stołówki w ZS8” należy dostarczyć w do sekretariatu Zespołu Szkół nr 8 przy ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń lub przesłać drogą mailową na adres szkola8@zs8.eu, do dnia 24 maja 2017 roku do godz. 14:00.

Otwarcie ofert  nastąpi w dniu 24 maja br. o godz. 14:15 w siedzibie szkoły.

Szczegółowych pomiarów, oględzin oraz konsultacji można dokonywać w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest kierownik gospodarczy szkoły p. Paweł Machałowski, tel. 56 648 56 70 lub 883 593 135.

Opis techniczny

Projekt aranżacji

Projekt - spakowany RAR

utworzono: 2012-10-16 23:04 przez: karina
wyedytowano: 2017-05-18 09:00 przez: robertk 
aktywne od dnia: 2012-10-16 23:03
ilość wyświetleń: 30388
BIPBasenGaleriaPlan lekcjiSport