strona główna
godło
Dziś mamy: piątek 2017-12-15 , imieniny: Celiny, Ireneusza, Niny
PlanyAktualnościDokumenty szkolneProgramy i podręcznikiPomoc, psycholog, pedagogEgzaminy i sprawdzianyNagroda w konkursie teatralnym
Jesteś w: » BIP » Ogłoszenia

KONKURS OFERT

Prosimy o złożenie w terminie do dnia 28 listopada b.r. do godziny 1100oferty na dostawę 2 szt. monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.

Umowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia zostanie podpisana w grudniu 2017 r.

Dostawa i montaż przewidziany jest do 15 grudnia 2017r.

Oferty należ składać w dwóch wariantach:

WARIANT 1: 2 szt. monitorów panel LED 55”

WARIANT 2: 2 szt. monitorów panel LED 65”

Dla obu wariantów zapytania ofertowego minimalna specyfikacja techniczna monitora interaktywnego to:

- rozdzielczość Full HD min. 1920x1080,

- jasność panelu min. 350 cd/m2,

- wbudowane głośniki,

- oprogramowanie interaktywne,

- system operacyjny,

- procesor min. 1.5 GHz,

- min. 2 GB RAM,

- min. 8 GB pamięci podręcznej,

- uchwyt do powieszenia monitora na ścianie,

- montaż i instalacja ekranów w salach lekcyjnych,

- szkolenie nauczycieli.

 

Wszystkie urządzenia powinny być zgodne z wymaganiami warunków technicznych i norm wykonania, oraz posiadać deklarację CE i certyfikat ISO 9001 dla producenta, stosowne atesty, licencje i aprobaty techniczne. Sprzęt musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawnych osób trzecich. Do zamówienia muszą być załączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.

Na wszystkie dostarczone urządzenia oczekujemy min. 2 lata gwarancji.

Jako placówce oświatowej przysługuje nam 0% VAT na zakup monitorów.

Oferta powinna zawierać:

- nazwę, adres , nr tel/fax, nr NIP i REGON oferenta,

- oferowaną cenę dostawy,

- szczegółową specyfikację techniczną materiałów i urządzeń,

- referencje z dwóch ostatnio zrealizowanych podobnych zleceń.

Oferty prosimy składać w sekretariacie szkoły lub mailowo na adres szkola8@zs8.eu.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.11.2017r. o godz. 11:15 w siedzibie Szkoły Podtsawowej nr 8 w Toruniu, ul. Łyskowskiego 28.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Kierownik Gospodarczy szkoły p. Paweł Machałowski tel. 883 593 135.

Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę firmy COPYBOX sp. z o.o., Ul. Sienkiewicza 14, 87-100 Toruń o wartości zamówienia  17 500,00 zł za 2 szt. monitorów 65’.

utworzono: 2012-10-16 23:04 przez: karina
wyedytowano: 2017-12-01 15:01 przez: robertk 
aktywne od dnia: 2012-10-16 23:03
ilość wyświetleń: 36817
BIPBasenGaleriaPlan lekcjiSport