strona główna
unicef
erasmus
godło
BIP
Dziś mamy: czwartek 2024-03-28 , imieniny: Anieli, Kasrota, Soni
PlanyAktualnościDokumenty szkolneProgramy i podręcznikiPsycholog, Pedagog, Pedagog SpecjalnyEgzaminy i sprawdziany
Jesteś w: » BIP » Ogłoszenia

Zapytanie ofertowe „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 im.Marii Skłodowskiej-Curie      w Toruniu na rok  szkolny 2021/2022

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 
Prawo zamówień publicznych 
/tj. Dz. U. z 2010 r. r. nr 113 poz. 759/ oraz Regulamin Zamówień Publicznych 
Szkoły Podstawowej nr 8  w Toruniu

Zamówienie poniżej 36 tys. euro netto

SPB.272.1.14

 I. Zamawiający:  Szkoła Podstawowa nr 8 im. Marii  Skłodowskiej-Curie

87-100 Toruń

Ul. Łyskowskiego 28

Tel. (fax) (56)648-56-70

Zaprasza do złożenia ofert cenowych: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej 
 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.  Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV15000000- 8 ,03000000-1 wg Wspólnego Słownika Zamówień ) do  Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu

Dostawy (sukcesywne) obejmują dostarczanie  produktów  potrzebnych do przygotowania około

400 posiłków dziennie w dniach od września 2021 do czerwca 2022(z pominięciem przerw związanych z feriami, wakacjami oraz innymi dniami wolnymi).

 

Uwaga: Istotne warunki zamówienia.

 

Szacunkowa  ilość zamówienia z podziałem na części (  kategorie )

 

Część 1 produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (kod CPV 15100000-9)

  1. Schab bez kości            80 kg
  2. Karkówka bez kości     40 kg
  3. Łopatka bez kości      200 kg
  4. Boczek świeży              10 kg
  5. Boczek wedzony          30 kg
  6. Szynka świeża b/k       80 kg
  7. Mięso wołowe gulaszowe  40 kg
  8. Wołowina                     40 kg

 

  1. Filet z kurcząt          180 kg
  2. Filet z indyka             40 kg
  3. Udko z kurczaka      160 kg
  4. Porcje rosołowe         30 kg
  5. Parówki drobiowe     60 kg
  6. Kurczak świeży           10 kg
  7. Kości wieprzowe        60 kg
  8. Kiełbasa Śląska           40 kg

 

Część 2 dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty

(kodCPV03100000-2, kod CPV 15300000-1)                                                                                         1.Ziemniaki                                               1900kg

2.Buraki                                                       120kg

3.Cebula                                                        60kg

4.Marchew                                                 200kg

5.Fasola sucha                                            30kg

6.Kapusta biała                                         150kg

7.Kapusta czerwona                                   70kg

8.Jabłka                                                      200kg

9.Pietruszka korzeń                                    80kg

10.Por                                                           80kg

11.Seler                                                        80kg

12.Kapusta kiszona                                    30kg

13.Ogórek kiszony                                      30kg

 

Część 3 dostawa różnych produktów spożywczych

(kod CPV 15600000-4, 15400000-2)

      1.   Cukier kryształ 1 kg                                              40 kg

  1. Mąka                                                                      60 kg
  2. Olej rzepakowy rafinowany 1l.                          80 l
  3. Olej 5l                                                                     30 l
  4. Bułka tarta                                                             30 kg
  5. Kasza jęczmienna 1kg                                          60 kg
  6. Ryż 1 kg                                                                  40 kg
  7. Herbata czarna sypka 100g                                10 op.
  8. Koncentrat pomidorowy 900g                           20 szt
  9. Kisiel 1kg                                                                  6 szt
  10. Majonez pomorski 600g                                     15 szt
  11. Kwasek cytrynowy 1kg                                          2 kg
  12. Pieprz mielony 1kg                                                 2 kg
  13. Przyprawa do zup sypka 1kg                               10 kg
  14. Przyprawa do zup w płynie 1l                                5 l
  15. Makaron świderki z pszenicy durum 1kg           15 kg         
  16. Makaron świderki z pszenicy durum 5kg           30 kg
  17. Makaron nitki z pszenicy durum 1 kg                  15kg

      20.Ziele angielskie 1kg                                                   1 op.

     21.Herbata owocowa exp.op.                           30 op.

     22.Liść laurowy 100g                                        2 szt

     23. Majeranek suszony 250g                             2 szt.

     24. Kasza Burgur  1kg                                      40 kg

                                                                                                                                                                      1. Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza/ najtańsza oferta brutto  za daną część zamówienia.

2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4.      Realizacja zamówienia : od 01.09.2021r. do 24.06.2022r.

5.   Dostawy do Zamawiającego  Wykonawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: fax, telefon, e-mail, pismo.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Oświadczenie o braku powiązań - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną:

Tel. ( 56 ) 648-56-70 lub  na adres e-mail    szkola8@zs8.eu

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się 
z Wykonawcami:

1.  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest pani Iwona Kaszubowska -.  pod numerem telefonu 509894451

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 10.08.2021

 

VII.   Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
 Należy podać cenę jednostkową za dany produkt oraz cenę całego zamówienia danego produktu.

1.    Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

2.    Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.    Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą

w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.  Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

2.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

3.   Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone 
w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

4.   Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

Załączniki:

 

1. Formularz cenowo - ofertowy.

2. Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców. (kserokopia)

3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (kserokopia,potwierdzona  zgodność z orginałem )

4. Oświadczenie o braku powiązań.

 

Zapytanie cenowe drób 2021

Formularz ofery mięso 2021

Formularz oferty warzywa 2021

Formularz ofery artykuły spożywcze 2021

 

 

 

 

 

 

utworzono: 2012-10-16 23:04 przez: karina
wyedytowano: 2021-06-29 11:35 przez: robertk 
aktywne od dnia: 2012-10-16 23:03
ilość wyświetleń: 96131
BIPBasenGaleriaPlan lekcjiSport